Udruga Roda je preko Javnog natječaja Grada Zagreba za dodjelu gradskih prostora udrugama s danom 15. rujna 2016. godine na korištenje dobila prostor ukupne površine 187 m2 u Žerjavićevoj ulici broj 10 u Zagrebu.
Iako je naše "gnijezdo" u Čanićevoj ulici 14 koje smo savijale od 2005. godine, prelijep, ugodan i svima nama drag prostor, on je već godinama premalen za redoviti programski i administrativni rad udruge koja zapošljava u ovom trenutku 10 osoba, te za edukacije i radionice koje provodimo.
Prostor nam je dodijeljen prema unaprijed zadanim kriterijima: prema opsegu aktivnosti udruge, broju realiziranih natječaja, postignuća i nagrada, prema broju zaposlenih i volontera. Ponosne smo što su potporu našemu radu pismeno izrazile mnoge institucije s kojima surađujemo: Gradski ured za zdravstvo Grada Zagreba, Pravobraniteljica za djecu, Pravobraniteljica za osobe s invaliditetom, Pravobraniteljica za ravnopravnost spolova i Policijska uprava Zagrebačka.
U naš novi, prostrani prostor ipak ne možemo useliti odmah. On treba uređenje i prilagodbu svim funkcijama koje smo mu namijenile. Tek po uređenju, koje očekujemo do kraja godine, moći ćemo potpuno preseliti naš ured i poslovanje. Kao i većina prostora koji se preko natječaja dodjeljuju udrugama, i ovaj zahtijeva financijska ulaganja, ali i značajnu volontersku pomoć u čišćenju i uređenju.
Dijelovi prostora su u izvrsnom stanju , ali drugi su devastirani ili neprikladni novoj funkciji, našim potrebama i našim korisnicama i korisnicima.
U novom prostoru imat ćemo i veliku dvoranu od 70-ak m2 u kojoj ćemo uskoro održavati tribine, projekcije filmova, predavanja, koju ćemo ustupati drugim organizacijama civilnoga društva na korištenje, ali ta dvorana treba zahtjevno uređenje – skidanje lamperije, brušenje i lakiranje parketa, nabavu namještaja, rasvjete, klimatizaciju, nabavu multimedijalne opreme.
Kod uređenja prostora trudit ćemo se zadržati i obnoviti većinu namještaja koji smo u prostoru zatekle, i zbog ekonomičnosti i zbog što poštednijeg utjecaja na okoliš.
U proces uređenja ulazimo s ograničenim vremenom, velikim entuzijazmom u desetcima naših ruku spremnih brusiti, bojati, slagati, čistiti, i s budžetom od 0.00 (nula,nulanula) kuna.
U listopadu pokrećemo crowdfunding kampanju za uređenje, obratit ćemo se i mnogim tvrtkama za donacije u naturi ili novcu, a vas pozivamo da nam svojim donacijama, koje možete uplatiti direktno preko žiro računa (HR1624840081100197341) ili preko Paypala, pomognete da već od sljedećeg tjedna krenemo s prvim radovima.
Troškovnik za kompletno uređenje dovršit ćemo do početka listopada i početka naše crowdfunding akcije, ali, dotad je potrebno realizirati hitne radove za koje nam je potreban iznos od približno 15.000 kuna za:
- pregled i servis vodovodne, električne i plinske instalacije
- prva neophodna rušenja, skidanje zidnih i stropnih oplata u dijelu prostora
- uređenje sanitarnog čvora
- odvoz krupnog otpada.
Stoga vas pozivamo da nam pomognete donacijama. Mnoge i mnogi od vas koji ste sudjelovali na našim edukacijama, čitali naše brošure, dolazili na preglede sjedalica ili rješavali probleme u dojenju uz savjetnice za dojenje ili gledajući naš DVD Mliječna staza, pitali ste nas kako se odužiti, možete li nam pomoći.
Sudjelovanje u uređenju Rodina prostora vjerujemo da će mnoge od vas ispuniti ponosom. Napominjemo da je navedeni iznos tek manji dio potrebnih troškova i da će uređenje prostora zahtijevati ozbiljna ulaganja.
Zato je i svaki vaš prijedlog kome se javiti za pomoć, nama dragocjen.
O tijeku radova izvještavat ćemo vas često i detaljno.
Redovito ćemo bilježiti sve vaše uplate (iznos i datum uplate, bez navođenja imena i prezimena) i obavještavati vas o njima, a na našem portalu i Facebook stranici moći ćete vidjeti sve promjene koje se u prostoru događaju. Uređenje novog prostora jako nas veseli i želimo to veselje podijeliti s vama.